Del | Tilbake | Skriv ut | Tips en venn

Velkommen til Finsehytta

Finsehytta er et fantastisk utgangspunkt for turer både sørover på Hardangervidda og videre inn i Skarvheimen. Hytta ligger sentralt plassert midt imellom Hardangerjøkulen og Hallingskarvet. Med tog nesten til døra er Finse stedet for skiturer til lang ut i mai. På sommerstid er hytta et fint startsted for Rallarvegen.

Åpningstider 2015

• Vinter: 1. mars  - 18.mai.

• Sommer: 28. juni - 20. september

Vakker beliggenhet! Bestyrerne Rigmor og Edvar Sæbø foran Finsehytta. Kitere ved Finse

Dette skjer på hytta i 2015

Gjennom sesongen kjører vi en rekke aktiviteter på Finsehytta. Under finner du en oppsummering av de planlagte aktivitetene på Finsehytta i 2015.

For reservasjon, vennligst send mail til finsehytta@turistforeningen.no. Ved reservasjon er det alltid med full pensjon.

17. mai på Finsehytta!

17.mai-feiring på Finse har lange tradisjonerVær med på en helt unik feiring av 17. mai og syng nasjonalsangen omringet av nydelig natur og flott vårstemning på fjellet.

Finseblues 2015 - 26.-28. juni

Da har vi gleden å invitere til Finseblues 2015. I år er blues general JT Lauritsen tilbake med fullt band!

Eget mikrobryggeri på Finsehytta

sandhaug juni lite.jpgPå Finsehytta kan du drikke øl fra eget bryggeri. Bryggeriet heter "Finse 1223 microbryggeri"